środa, 26 grudnia 2012


Z okazji Świąt jak co roku wyszła seria limitowana kosmetyków do pielęgnacji ciała i kosmetyków kolorowych. Pieczone jabłko w karmelu, Kandyzowane Kwiaty, Wanilia z cytryna i kosmetyki do makijażu. Osobiście jestem zachwycona Jabłkiem w karmelu żel ma przecudowny zapach udało mi się załapać na ostatnią świecę w sklepie o tym zapachu niestety wody toaletowej zabrało i to są własnie minusy serii limitowanych ponieważ bardzo szybko znikają z półek... Wanilia z cytryna też jest przecudowna, gdy na ulotkę październikową (którą dostaje się co miesiąc jeśli założy się kartkę stałego klienta) dostałam w prezencie krem do rąk pierwsze co pomyślałam to " muszę mieć mleczko do ciała i żel pod prysznic o tym zapachu" Kandyzowane kwiaty z kolei jak dla mnie są za słodkie to na pewno nie zapach dla mnie. Bardzo mi się też spodobał puder rozświetlający w kulkach ten produkt mógłby pozostać na stałe w ofercie bo jest naprawdę rewelacyjny. Mam nadzieję że firma kiedyś wypuści taki produkt w stałej ofercie. Lakiery limitowane z kolei nie powalają ponieważ w ofercie są już podobne kolory
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz