sobota, 29 grudnia 2012

Szampony i odżywki do włosów

Szampony o delikatnej lekkiej konsystencji, najważniejsze w nich jest to że nie mają w składzie parabenów i silikonu obciążającego włosy. Wypróbowałam prawie wszystkie szampony YR i są naprawdę rewelacyjne. Chociaż pomimo moich przetłuszczających się włosów szampon z pokrzywy do włosów przetłuszczających za bardzo wysusza moje włosy i pojawia się łupież. Na szczęście szampon przeciwłupieżowy z nasturcji szybko się z nim uporał. Dlatego przede wszystkim używam właśnie tego szamponu na przemian z najnowszym szamponem rewitalizującym. Moje włosy lubią się puszyć a po tym szamponie są wygładzone, mocniejsze i bardziej lśniące.

Dla ułatwienia rozczesywania stosuje odżywkę z owsa raz na tydzień. Odżywka ta długo utrzymuje się na włosach, pomimo mycia co 2 dni odżywka trzyma się przez następne dwa mycia. Włosy są odżywione i bardzo łatwo się rozczesują, chociaż mam wrażenie, że są trochę obciążone, ale po następnym myciu jest już lepiej. Według mnie najlepsza odżywka jaką stosowałam do tej pory. Jeśli chodzi o szampony to moja koleżanka bardzo sobie jeszcze chwali serie Hamamelis, szamponem z tej serii myje włosy swojej 3 letniej córce i jest nim zachwycona. Mała miała wcześnie problemy ze skóra, wiele produktów ją uczula. A przy tym szamponie nic się nie dzieje. Do kąpieli używają również żelu z serii Hamamelis.

Byłam dzisiaj w sklepie i szampony są wycofywane :( podobno mają być nowe w większych buteleczkach. Mam jednak nadzieję że nie zmienią zbytnio składu. I maja wprowadzić jakieś nowe szampony do włosów kręconych to na pewno i może jeszcze jakieś. Do włosów farbowanych by się przydały :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz